پزشک سپاهان اصفهان اعلام کرد تست کرونای ۲ عضو این تیم مثبت اعلام شد.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان عباس ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: ما در معاینات اولیه قبل از شروع تمرینات به ۲ عضو تیم مشکوک شدیم که جواب تست PCR  این ۲ نفر هم مثبت شد و آن‌ها هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.  

وی ادامه داد: در معاینات اولیه متوجه شدیم که یکی از بازیکنان حس بویایی ندارد و  عضو کادر فنی هم تب داشت به همین علت این ۲ نفر  از مجموعه تیم جدا شدند  و تمرینات تیم را تعطیل کردیم. به هر حال امروز جمعه یا شنبه از همه اعضای تیم تست دوباره می‌گیریم و اگر تست‌ها منفی بود تمرینات را از سرمی گیریم.

ربیعی درباره اسامی ۲ عضو کرونایی سپاهان گفت: من قصد داشتم اسامی این ۲ نفر را اعلام کنم، اما آن‌ها درخواست کردند که اسامی شان رسانه‌ای نشود. البته اسامی و مدارک آن‌ها را به ناظر پزشکی ستاد مبارزه با ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان و سازمان لیگ برتر ارائه می‌کنیم.  

پزشک سپاهان بیان کرد: یک بحثی که هفته گذشته مطرح شد این بود  بازیکنانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است تمرینات انفرادی داشتند در صورتی که خلاف این موضوع در تیم ما ثابت شد. ۲ عضو کرونایی تیم ما  تست اولشان مثبت نبود، اما امروز به این ویروس دچار شدند.  

کد خبر 515909

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha