بزرگ‌ترین بخش فوق‌تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب کشور، امروز (۸ خرداد) با حضور دکتر "قاسم جان بابایی" معاون درمان وزارت بهداشت، در بیمارستان گلستان اهواز افتتاح شد.

بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:  این بخش با مساحت دو هزار مترمربع، دارای ۶۰ تخت شامل ۵۲ تخت بستری و ۸ تخت آی‌.سی‌.یو به هراه اتاق ایزوله و کلیه فضاهای مجهز آموزشی، درمانی و پشتیبانی، مطابق با به روزترین استانداردهای روز دنیا و در مدت زمان کمتر از چهار ماه، تجهیز و آماده شده است.

فرهاد ابول‌نژادیان افزود: برای راه‌اندازی این بخش، اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال هزینه شده است. بیمارستان بزرگ گلستان اهواز، مرکز اصلی ارجاع بیماران بدحال در استان با آسیب‌های شدید ستون فقرات، مغزی و نخاعی ناشی از سوانح ترافیکی و حوادث است که بهره‌برداری از این پروژه در ارائه‌ خدمات مطلوب و متناسب با بیماران، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این پروژه یکی از آرزوهای دیرین و مهم جامعه پزشکی جنوب غرب کشور و یکی از نیازهای ضروری برای ارائه‌ هرچه بهتر خدمات درمانی به مردم شریف استان است که با پیگیری های ریاست بیمارستان گلستان اهواز به ثمر نشست.

افتتاح بخش جدید ام.آر.ای و پروژه تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره)

 آیین افتتاح بخش جدید ام.آر.ای و  پروژه توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز نیز امروز با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد.

بازدید از مراحل پروژه احداث اورژانس جدید بیمارستان امام(ره) از دیگر برنامه های سفر معاون درمان وزارت بهداشت به خوزستان بود. در حال حاضر بیمارستان امام خمینی(ره) دارای بخش‌های جراحی عمومی، داخلی، اطفال،جراحی، زنان، عفونی، چشم، قلب، ارتوپدی، نوزادان، اورولوژی، نفرولوژی، ENT و دیالیز است.

جان بابایی در این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان، با مسئولان و کارشناسان گفت‌وگو و فرآیندهای ارائه خدمت به مراجعان را بررسی کرد.

آمارهای مراجعه روزانه، روند معاینه مراجعان، فرآیندهای ارجاع و پیگیری، از جمله نکات مورد بررسی معاون کل وزارت بهداشت در این بازدید بود.‌ بازدید از بیمارستان‌های ابوذر و آیت‌الله طالقانی اهواز و بررسی آخرین اقدامات انجام شده در مقابله با کرونا ویروس در بیمارستان‌های معین استان از دیگر برنامه‌های سفر معاون درمان وزارت بهداشت بود.

کد خبر 515807

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha