عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت خانه اتحادیه و روند بازسازی آن توضیح داد.

خانه اتحاديه

به گزارش همشهری آنلاین، خانه اتحادیه یکی از عمارت‌های تاریخی و ثبت شده‌ تهران است که میان دو خیابان لاله‌زار و فردوسی قرار دارد. این خانه در میان مردم به خانه «دائی جان ناپلئون» معروف است چرا که سریال معروف دائی جان ناپلئون ساخته «ناصر تقوایی» در این خانه فلیمبرداری شده‌ است.

خانه اتحادیه قرار است به موزه‌ای برای تهران با محوریت معرفی، مشاهیر و جاذبه‌های پایتخت تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت تکمیل و بازگشایی خانه اتحادیه واقع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران گفت: اقدام خوبی در مجموعه خانه اتحادیه از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شده است اما باید به این نکته تأکید کنم که هر چه سریع‌تر مجموعه خانه اتحادیه باید برای استفاده عمومی تکمیل و افتتاح شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: پس از بازدید از خانه اتحادیه قرار بر این شد سازمان زیباسازی شهرداری تهران گزارشی از پیشرفت طرح ارائه کند و ساز و کار افتتاح بخش به بخش این مجموعه جهت استفاده شهروندان تعیین شود.

او با اشاره به اینکه شهردار منطقه ۱۲ تهران به دنبال افتتاح کامل مجموعه خانه اتحادیه است، گفت: می‌توانیم مجموعه خانه اتحادیه را با توجه به محدودیت‌ها به شکل بخش به بخش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

کد خبر 515739
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha