سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

پس از انتشار خبر بستری شدن استاد محمدعلی کشاورز، آخرین خبرها حاکی از این است که وی در سلامتی پایدار به سر می‌برد و در روزهای آتی از بیمارستان مرخص می‌شود.

محمدعلی کشاورز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، طی روزهای گذشته، خبری در فضای مجازی و رسانه‌ ای منتشر شد مبنی بر این که محمد علی کشاورز  به دلیل عارضه کلیوی و بالا رفتن سطح کراتین خون‌ در بیمارستان بستری شده است. این در حالی است که آخرین پیگیری ها از وضعیت این هنرپیشه پیشکسوت نشان از وضعیت پایدار سلامتی وی می دهد.

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما هم از آخرین وضعیت استاد محمدعلی کشاورز گزارشی را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد. او نوشت: اول از همه درگذشت صدیقه کیانفر از هنرمندان عزیز رادیو و تلویزیون را تسلیت می‌گویم و بعد از آن گزارشی از آخرین وضعیت استاد محمدعلی کشاورز که مدت‌هاست به دستور رئیس رسانه‌ملی این افتخار نصیب مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما شده که در خدمت‌شان باشند.  

یک هفته‌ای است که استاد به دلیل بالا رفتن کراتین‌شان بستری شده و البته الان شرایط‌شان کاملاً طبیعی است و به گفته رئیس مرکز بهداشت سازمان صداوسیما که دائماً پیگیر حال استادند تا آخر هفته با تجهیز منزل‌شان به لوازم پزشکی مورد نیاز که همکاران مرکز بهداشت صداوسیما این تجهیز را انجام می‌دهند به منزل منتقل می‌شود. تا الان هم بنا به درخواست اطرافیان استاد کشاورز قرار نبود بستری بودن‌شان رسانه‌ای شود اما برخی که این‌کار را کردند ما ملزم شدیم تا توضیح دهیم.  

محمدعلی کشاورز متولد ۲۶ فروردین ماه ۱۳۰۹ در اصفهان و یکی از چهره‌های ماندگار، دنیای بازیگری است. او  ایفای نقش در بیش از ۱۰۰ اثر در ژانرها و مدیوم‌های مختلف را در کارنامه خود دارد. کشاورز نقش‌ها و ژانرهای مختلفی را در سینما، تئاتر و تلویزیون به یادگار گذاشته و از حیثِ نقش‌آفرینی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی و نمایش‌های مختلف و همکاری با کارگردانان مطرح، کارنامه‌ای پربار و متنوع دارد.  
 

کد خبر 514996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha