سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

نخستین قسمت مجموعه تلویزیونی «پرگار» به کارگردانی کارگردانی شهرام شاه‌حسینی حوالی ساعت ۲۲:۱۵ امروز سه‌شنبه ششم خرداد روی آنتن شبکه یک می‌رود و جایگزین سریال «زیرخاکی» می‌شود.

سریال پرگار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک، «پرگار» سریالی با قصه‎ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی، تعلیم و تربیت فرزندان است و قصه سه خانواده را به‎طور موازی روایت می‌کند که در مقطعی از روزگار، سرگذشت آن‎ها با هم‌ گره خورده است و خواسته ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش‎هایی را ایجاد می‌کند.

این مجموعه نمایشی هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه پخش می‌شود. پنجشنبه‌ها هم خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می‎رود. علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

احمد رفیع‎زاده نویسنده، مدیر تولید مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس نازنین توسلی، مدیر صدابرداری یاسر رمضانی، طراح گریم میشا جودت و منشی صحنه زهرا مهدوی هستند. «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شاه‌حسینی در ۲۹ قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

کد خبر 515037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha