مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل جوان ۳۲ ساله در شهرستان دشتستان خبر داد.

قتل با چاقو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۵ روز جمعه ۲ خرداد سال جاری، فردی مشکوک در شهر وحدتیه اطراف منزل فردی که بعداً مشخص شد ساعاتی قبل به قتل رسیده است مشاهده‌شده و اهل منزل به تصور اینکه احتمالاً این فرد سارق است از مردم استمداد خواهی می‌کنند که با کمک به‌موقع مردم و تماس با ۱۱۰ فرد مشکوک توسط جوانان محل دستگیر و با حضور مأمورین، فرد دستگیر و به کلانتری محل انتقال داده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که صاحب‌منزل ناپدیدشده و در محل کار خود نیز حضور ندارد.  

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای پیدا کردن جوان ناپدیدشده یا دستیابی به هرگونه سرنخ یا آثار و علائم جرم احتمالی در گلخانه محل کار و همچنین زمین‌های اطراف آن آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در جستجوهای انجام‌شده و انجام معاینه محل توسط پلیس، متأسفانه جسد خون‌آلود این جوان که توسط قاتل با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و توسط وی در زیر وسایل داخل گلخانه مخفی‌شده بود کشف می‌شود.

سردار واعظی بیان کرد: در تحقیقات انجام‌شده توسط کارآگاهان، قاتل که جوانی ۲۳ ساله و غیربومی بوده ابتدا همه‌چیز را انکار کرده تا اینکه با انجام بازجویی‌های فنی و دستیابی به آثار و علائم جنایت، ناچار زبان به اعتراف گشوده و گفت: عصر روز پنج‌شنبه با اتوبوس ‌راهی شهر برازجان شده و روز جمعه با برنامه‌ریزی قبلی مقتول را به بهانه اجاره گلخانه به محل قتل کشانده و چون از قصد من آگاه نبود او را غافلگیر و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و جسدش را مخفی کردم.

وی تصریح کرد: مقتول بدون هیچ شناختی به قاتل اعتماد کرده و با او برای انجام قرارداد عازم محل قتل شد و قاتل از این اعتماد سوءاستفاده کرد و نتیجه آن این حادثه تلخ می‌شود.

کد خبر 514990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha