دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی برای نوسازی و مقاوم‌سازی از سوی بانک‌های عضو کمیسیون این استان وجود ندارد.

مقاوم سازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن دادگر افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از سازمان های ارزشی و مردم‌نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این سازمان همواره همکاری و تعامل خوب و نزدیکی با نظام بانکی کشور داشته است.

وی تاکید کرد: بانک‌های استان زنجان در خصوص تعامل بیشتر با سازمان‌ها و دستگاه‌های استان به‌ویژه بنیاد مسکن در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به‌ویژه اقشار کم‌درآمد آمادگی دارند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: نسبت مصارف به منابع بانک‌های استان در سال گذشته نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی یافته است.

وی یادآوری کرد: سیستم بانکی استان برای سرعت بخشیدن به فرآیند اعطای این تسهیلات اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان نیز در ادامه افزود: پذیرش ضمانت زنجیره‌ای از سوی بانک‌ها، موجب شده روند اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح استان با سرعت بیشتری انجام شود.

 رضا خواجه ای اظهارداشت: با برداشته شدن موانع گوناگون بهره‌مندی از تسهیلات مسکن به ویژه در روستاها، زمینه سهولت در دریافت این تسهیلات برای مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکونی، بیش از پیش فراهم شده است.

وی یادآوری کرد: تعداد سهمیه مصوب برای بانک سپه در زمینه اعطای تسهیلات روستایی اعم از مقاوم سازی و نوسازی، ۳۰۰  فقره بود که از این تعداد انعقاد قرارداد ۲۸۷ مورد محقق شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: همکاری و تعامل نظام بانکی باعث ایجاد دلگرمی در جامعه و تسریع در ایجاد زیر ساخت‌های لازم و شناسایی نیازمندی‌های جامعه و تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

کد خبر 514682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha