یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۵:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته‌ سی و سوم رقابت‌های بوندسلیگا عصر روز شنبه 21 اردیبهشت با انجام 9 دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، "مهدی مهدوی کیا" پس از یک هفته نیمکت نشینی در دیدار اینتراخت فرانکفورت برابر شالکه از ابتدا به میدان رفت. اشکان دژاگه در پیروزی 4 بر صفر وولفسبورگ برابر اشتوتگارت زننده  گل چهارم تیمش بود. این هشتمین گل دژاگه در این فصل از رقابتهای بوندسلیگا است.

در یکی از این دیدارها شالکه میزبان اینتراخت فرانکفورتی بود که مهدی مهدوی کیا را از ابتدا در ترکیب خود می دید. این دیدار در پایان با حساب یک بر صفر به سود شالکه پایان یافت. اینتراخت با این باخت43 امتیازی ماند و در مکان یازدهم جدول رقابت ها جای گرفت.

مهدوی کیا در بازی هفته گذشته  تیمش برابر وولفسبورگ که با شکست 3 بر 2 فرانکفورتی ها همراه بود، از سوی فونکل، سرمربی اینتراخت به میدان فرستاده نشد. او این هفته 78 دقیقه برای تیمش بازی کرد. این دویست و چهل و سومین بازی مهدوی کیا در بوندسلیگا بود.

هانوفر هم در دیدار برابر وردربرمن، وحید هاشمیان، مهاجم ایرانی‌اش را از دقیقه  57 به جای آرنولد بروگنیک هلندی به میدان فرستاد، اما قرمزهای فوتبال آلمان در پایان، این دیدار حساس را با شکست سنگین 6 بر یک به پایان بردند. هانوفر با این شکست 46 امتیازی ماند تا آخرین فرصت قرار گرفتن در مکان هفتم جدول رقابت های بوندسلیگا و راهیابی به رقابت های جام اینتر توتو(مقدماتی جام یوفا) را از دست بدهد.

امیر شاپورزاده در فهرست بازیکنان اصلی و ذخیره  هانزاروستوک در بازی با بایر لورکوزن که با باخت 2 بر یک و سقوط روستوک به رقابت های بوندسلیگای 2 همراه بود، جایی نداشت.

بایرن مونیخ، قهرمان زود هنگام این رقابت ها هم برابر دویسبورگ 3 بر 2 به پیروزی رسید.

در جدول پس از بایرن 73 امتیازی، وردربرمن با 63 و شالکه با 61 امتیاز در مکان های دوم و سوم جای دارند.

نتیجه  دیدارها:


ولفسبورگ: 4
اشتوتگارت: صفر

دویسبورگ: 2
بایرن مونیخ: 3

هانزاروستوک: 1
بایرلورکوزن: 2

هرتابرلین: 1
نورنبرگ: صفر

انرگی کوتبوس: 2
هامبورگ: صفر

کارلسروهه: 1
بوخوم: 3

آرمینیابیله فلد: 2
بوروسیا دورتموند: 2

وردربرمن: 6
هانوفر: 1

شالکه: 1
اینتراخت فرانکفورت: صفر

کد خبر 51468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز