مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: اماکن و استخرهای ورزشی استان بعد از عید فطر ۹۹ بازگشایی شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تدریج فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

سالن ورزشي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حامد جولایی اظهار کرد: اغلب اماکن ورزشی که حدود سه ماه است به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند، پس از عید فطر به تدریج بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این بازگشایی شامل اماکن ورزشی در همه شهرهای استان اعم از وضعیت سفید و زرد از لحاظ شیوع کرونا خواهد بود و محدودیتی برای فعالیت آنان در مناطق کم‌خطر یا پرخطر وجود ندارد اما رعایت موارد بهداشتی الزامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: حدود هشت برنامه پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت در اختیار هیات پزشکی ورزشی استان کردستان قرار گرفته است که اماکن ورزشی دولتی و خصوصی باید فرم‌های مربوط به آن را پر کرده و مطابق با آن فعالیت کنند.

جولایی بیان کرد: برخی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی خصوصی پیش از این فعالیت خود را آغاز کرده‌اند،  تمام اماکن ورزشی موظف هستند پروتکل‌ها و هشدارهای بهداشتی را رعایت کنند، در غیر این‌صورت با آنان برخورد خواهد شد.

۳۶۴ هیات ورزشی فعال در کردستان وجود دارد که شامل ۳۴ هیات استانی و ۳۳۰ هیات شهرستانی است و ۶۴ هزار و ۲۰۲ ورزشکار سازمان یافته در این هیات‌ها مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 514292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha