معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: با توجه به شرایط حاد و اعلام وضعیت قرمز به دلیل شیوع ویروس کرونا بازار این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

ایرانشهر

به گزارش همشهری‌آنلاین، ابوذر کوثری شنبه سوم خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بازار بوتیک و لته بازار واقع در خیابان شهید مالکی شهر ایرانشهر نیز تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

وی بیان کرد: شروع به فعالیت تمامی صنوف ایرانشهر غیر از سوپرمارکت‌ها،میوه و تره بار و خبازی‌ها نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۷ خواهد بود و فعالیت بعد از این ساعت تخلف محسوب شده و برابر مقررات برخورد خواهد شد.

فرماندار ایرانشهر گفت: تمامی مبادی ورودی شهرستان از امروز با همکاری سپاه پاسداران،نیروی انتظامی،بسیج،هلال احمر بصورت روزانه تحت پایش و غربالگری قرار گرفته و تمامی خودروهای غیر بومی برگشت داده خواهند شد. 

وی بیان کرد: شهرداری با همکاری مرکز بهداشت موظف است بصورت روزانه تمامی معابر و اماکن پرازدحام و شلوغ ایرانشهر را گندزدایی و ضدعفونی کند.

کوثری اظهارداشت: برگزاری هرگونه مراسم پرازدحام از جمله مراسم عروسی بعد از عید فطر و برگزاری نمازهای جمعه تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود. 

وی ادامه داد: مرکز بهداشت ایرانشهر و اداره صنعت، معدن و تجارت موظف هستند با یک جدول زمانبندی و با ساعت‌های مشخص به صورت روزانه از تمامی صنوف بازدید و در صورت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی واحد صنفی با هماهنگی اماکن انتظامی نسبت به پلمب آن واحد اقدام کنند.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

کد خبر 514257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha