پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

مهران مدیری در برنامه «دورهمی» از راز بزرگ این برنامه پرده برداشت و درباره این موضوع که چگونه با وجود آرشیوی بودن تصاویر، مهمانان را روی صحنه می‌آورد، صحبت کرد.

مهران مدیری

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت)، مهران مدیری، مجری برنامه «دورهمی» درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و از نحوه دعوت مهمانان روی صحنه صحبت کرد. بعد از شیوع کرونا، مدیری تصمیم گرفت که به جای مهمانان واقعی از تصاویر آرشیوی آنان استفاده کند، اما در هر قسمت از برنامه از یک خانم و یک آقا درخواست می‌کرد تا روی صحنه بیایند و به سوالات او پاسخ دهند.  

در بخشی از برنامه که مهران مدیری مشغول خواندن نظرات کاربران در فضای مجازی اینستاگرام بود، با کامنت یکی از مخاطبان روبه رو شد، که در آن نوشته بود، مدیری تو از دیوید کاپر فیلد هم عجیب‌تری، تصاویر مهمانانت آرشیویست، اما آن‌ها را روی صحنه می‌آوری. مدیری هم در پاسخ به این نظر گفت: «ایشان درست می‌فرماید، این تصاویر آرشیوی است اما از چند مهمان خواهش کردیم به این برنامه بیایند و با فاصله ۱۷ متری از هم بنشینند، کلا هفت، هشت نفر آدمیم که دورهمی، برنامه «دورهمی» را می‌چرخانیم. »

کد خبر 513992

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میترا US ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    2 3
    مهران مدیری خیلی شعبده باز است از فروردین 97 تا الان خرداد 99 جوایز قرعه کشی دوره دهم اول مارکت اسپانسر برنامه دورهمی را نداده نه به روی خودش میاورد نه همراه اول جوابگو است نه شبکه نسیم پاسخ مردم را میدهد شرکت اول مارکت هم که جواب ایمیل وتلفن را نمیدهد بازرگانی صدا وسیما هم که جواب نمیدهد در این 2 سال با سود پول سالی 15% حداقل 140 میلیارد تومان پول از 4 میلیون مشترک گرفتند تا 10 دستگاه بنز A کلاس بدهند