معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: خودروهای صفرکیلومتر و بدون پلاک باید از پارکینگ‌ها تخلیه و ظرف یک هفته آینده تعیین تکلیف شود.

ماشین صفر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا پیروی منش  چهارشنبه ۳۱ اردیبهست با اعلام این خبر افزود: با اشخاصی که باهدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل در بازار و درنهایت فروش خودرو به قیمت متعارف اقدام کنند، با قاطعیت برخورد می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی و شهرداری‌های سراسر استان هرمزگان نیز خواستار شد: با توجه به اینکه بعضی از پارکینگ‌ها زیر نظر آن‌ها اجاره داده‌شده، نسبت به تخلیه ماشین‌های صفرکیلومتر و بدون پلاک اقدام نمایند.

پیروی منش تأکید کرد: اگر پس از مهلت مقرر نگهداری خودرو صفرکیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مشاهده شود، خودروهای یادشده به‌عنوان احتکار توقیف‌شده و با مخالفان برخورد قضایی می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یادآور شد: تخلیه خودروها از پارکینگ و تعیین تکلیف آن با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و تأکید رئیس‌جمهوری به‌منظور ساماندهی بازار خودرو انجام می‌شود.

قیمت خودروها در پی ورود مستقیم رئیس‌جمهوری و رئیس قوه قضاییه در مسیر کاهشی قرارگرفته بود.

کد خبر 513778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha