پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
۰ نفر

«قبله اول» عنوان ۸ نماهنگی است که به مناسبت روز جهانی قدس و به همت مسئولان فرهنگسرای رازی تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.

فرهنگسرای رازی

همشهری آنلاین- فاطمه عسگری نیا: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس می نامند و هر سال مردم ایران با شرکت در راهیپمایی حمایت خود را از مظلومان مردم فلسطین اعلام می کردند. امسال به دلیل بیماری کرونا، برنامه حمایت مردم ایران از ستمدیدگان سرزمین های اشغالی مردم فلسطین تغییر کرده است اما فراموش نشده است. ساخت نماهنگ ابتکار مسئولان فرهنگسرای رازی از مردم فلسطین است که به گفته مدیر روابط عمومی فرهنگسرای رازی، در هرکدام از این نماهنگ ها به موضوعاتی مجزا از قبیل، حقانیت فلسطین از دیدگاه تاریخی، معرفی شهدای مقاومت ملت فلسطین، معرفی شخصیت های جناینکار رژیم صهیونیستی، توصیف بلندی های جولان، نوار غزه و کوچ آوارگان، پرداخته شده است.

«سعید لاجوردی» در توضیح بیشتر بخش های این نماهنگ ها می گوید: «در این نماهنگ ها مسائل مهم تاریخی مربوط به سرزمین فلسطین از جمله اهمیت قبله اول مسلمانان در این سرزمین، میزان مالکیت اراضی، عروج پیامبر، تاریخچه شهر بیت المقدس، توزیع جمعیتی و مسئله آوارگان به اختصار برای هموطنان معرفی می شود.»
علاقه مندان می توانند برای استفاده از  این نماهنگ ها به اینستاگرام فرهنگسرای رازی به آدرس farhangsara_razi یا کانال آپارات منطقه به آدرسwww.aparat.com/razi_farhangsaraمراجعه کنند.
 

کد خبر 513728

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha