مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

امروزه با افزایش محبوبیت اینترنت و پیشرفت تکنولوژی، خرید و فروش آنلاین بسیار آسان‌تر از گذشته شده است. حالا کاربران اینترنت تنها تنها افرادی که با کامپیوتر خود تحقیق می‌کردند و ایمیل‌های خود را چک می‌کردند نیستند.

فروش اینتر نتی

در حال حاضر مردم با استفاده از لپ تاپ، تبلت و حتی تلفن‌های همراه خود اقدام به خرید و فروش کالاها در اینترنت می‌کنند. افراد مختلف می‌توانند به راحتی در هر جایی که باشند کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند و از فروش آنلاین لذت ببرند. به این ترتیب شما با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می‌توانید مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، محصولات خود را به نمایش بگذارید و حتی به صورت آنلاین هزینه فروش محصولات خود را دریافت کنید.

با رشد سریع بازار آنلاین، دلایل زیادی برای ساخت وب سایت فروشگاهی وجود دارد که ما در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

1. بازار خود را جهانی کنید

با طراحی وب سایت فروشگاهی این فرصت را پیدا می‌کنید تا مشتریان بالقوه محصولات و خدمات خود را در سرتاسر جهان پیدا کنید. دیگر فاصله‌ها هیچ اهمیتی برای شما نخواهند داشت و بازار شما محدود به یک محله، شهر و حتی یک کشور نخواهد بود.

2. فعالیت خود را 24 ساعته کنید

با راه اندازی وب سایت فروشگاهی مشتریان شما از اینکه می‌توانند هر ساعت از شبانه روز و هر وقت که دوست داشته باشند از شما خرید کنند بسیار راضی‌تر خواهند بود و شما نیز هیچ محدودیت زمانی برای فروش در 24 ساعت روز، هفت روز هفته و تمام روزهای سال نخواهید داشت. به این ترتیب شما می‌توانید به هرکاری که دوست دارید رسیدگی کنید، به مسافرت بروید یا حتی زمانی که در خواب هستید از فروش خود لذت ببرید.

3. کسب و کار خود را گسترش دهید

با استفاده از وب سایت فروشگاهی می‌توانید دامنه محصولات خود را متنوع‌تر کنید و حتی اقدام به فروش کالاهای غیر فیزیکی مانند کتاب‌های الکترونیکی نمایید. همچنین مشتریان می‌توانند محصولاتی که دوست دارند را به شما سفارش دهند. به این ترتیب شما می‌توانید با بررسی خواسته‌های مشتریان، به اطلاعات ضروری برای پی بردن به نیازهای آن‌ها دست پیدا کنید.

4. نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران را بالا ببرید

مشتریان بالقوه زیادی وجود دارند که ممکن است به دلیل باز نبودن فروشگاه فیزیکی شما یا فاصله زیاد نمی‌توانند به خریدار محصول شما تبدیل شوند. با ایجاد یک فروشگاه آنلاین این مشکل حل خواهد شد و نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران واقعی بسیار بیشتر می‌شود.

5. بازاریابی از طریق گوگل و شبکه‌های اجتماعی

اگر به درستی سایت خود را سئو کرده باشید، وب سایت فروشگاهی شما در نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل به نمایش در خواهد آمد. اگر از قالب های فروشگاهی سایت ساز وبزی استفاده کنید خیال شما از سئو سایت تا حد زیادی راحت خواهد بود. همچنین شبکه‌های مجازی مانند فیسبوک، اینستاگرام و توییتر به شما این اجازه را می‌دهند تا با مشتریان خود ارتباط مستقیم ایجاد کنید و با پست کردن اطلاعات با ارزش در این شبکه‌های اجتماعی اعتماد مشتریان به خود را افزایش دهید. با افزایش تعامل با کاربران شبکه‌های اجتماعی خود می‌توانید ترافیک وب سایت و در نتیجه فروش خود را بیشتر کنید.

6. راحتی بیشتر برای شما و مشتریان

این روزها مشتریان به دلیل دسترسی آسان و سهولت خرید کردن رضایت زیادی از خرید آنلاین خود دارند. مردم به جای اینکه ساعت‌ها در فروشگاه‌های فیزیکی در سطح شهر جستجو کنند، می‌توانند در هنگام استراحت در محل کار یا در منزل و در فضایی به دور از شلوغی و وضعیت بد جوی به راحتی از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهند. این موضوع اهمیت بسیار زیادی خصوصاً برای خانواده‌ها دارد. افرادی که خسته از سر کار به خانه می‌آیند دیگر لازم نیست ساعت‌ها در خیابان‌های شهر بچرخند. خانواده‌ها می‌توانند از در کنار هم بودن لذت ببرند و هرچیزی که لازم دارند را با یک کلیک خریداری کنند.

7. هزینه‌های کمتر

بدون شک فروش سرویس و محصولات از طریق وب سایت فروشگاهی بسیار ساده‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود. شما برای کسب و کار فیزیکی باید هزینه‌های زیادی برای اجاره فروشگاه، حفظ ایمنی فروشگاه، حقوق فروشندگان، جا به جای وسایل بزرگ و .... بپردازید. با راه اندازی فروشگاه اینترنتی هزینه‌های شما نیز کاهش پیدا می‌کند و حتی می‌توانید قیمت‌های رقابتی‌تری برای محصولات خود در نظر بگیرید.

8. ریسک کمتر

با راه اندازی وبسایت فروشگاهی قادر خواهید بود با ریسک کمتری، سودآوری خود را افزایش دهید. زیرا برای این کار هزینه‌های نگهداری، هزینه کارگران و خطرات داشتن یک فروشگاه فیزیکی که شامل خسارت به محصولات است تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

9. شخصی سازی برای مشتریان

وبسایت فروشگاهی به شما این امکان را می‌دهد تا با شناخت بهتر مشتریان و به دست آوردن اطلاعات خاص در مورد علایق و نیازهای آن‌ها، پیشنهادهای شخصی برای آن‌ها در نظر بگیرید. ردیابی سفارشان، توصیه محصول بر اساس تاریخچه سفارشات و امکاناتی از این دست به راحتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید ارتباط موثرتری با مشتریان داشته باشید. به این ترتیب محصولاتی به مشتریان پیشنهاد می‌کنید که احتمال خریداری شدن آن‌ها بیشتر از سایر گزینه‌ها باشد.

10. نفوذ در خریداران

امروزه خریداران بالقوه برای خرید به اینترنت می‌روند و از طریق اینترنت برای اینکه چه چیزی را از چه جایی بخرند تصمیم گیری می‌کنند. شما از طریق نمایش محصولات خود در یک فروشگاه آنلاین، شانس خود برای فروش محصولات را بیشتر خواهید کرد. زیرا می‌توانید به مشتریان نشان دهید چرا محصولات شما مناسب آن‌ها است.

در نهایت راه اندازی فروشگاه آنلاین باعث می‌شوت تا در بازار رقابتی امروز نسبت به کسانی که هنوز وارد دنیای تجارت الکترونیک نشده‌اند برتری پیدا کنید. در عصری که مشتریان دائماً در حال جستجوی برای سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای خرید آنچه نیاز دارند هستند، حضور شما در اینترنت اهمیت زیادی دارد.

فروشگاه ساز وبزی یک راه آسان، مدرن و ساده برای شروع کسب و کار اینترنتی است. شما می‌توانید بدون هیچ دانشی در زمینه کد نویسی یا طراحی سایت، تنها با چند کلیک یک وب سایت فروشگاهی حرفه‌ای برای خود طراحی کنید. اگر تصمیم خود را برای شروع یک کسب و کار پر درآمد گرفته‌اید همین حالا از طریق راه های ارتباطی وبزی با ما تماس بگیرید.

کد خبر 513446

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha