نماینده مردم تهران تاکید کرد: اکنون که آقای آملی لاریجانی گفته‌اند شکایتی از آقای صادقی ندارند بهتر است در حکم ایشان تجدیدنظر شود.

مصطفی کواکبیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز سه شنبه، ۳۰ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: در روزهای پایانی مجلس دهم از اصحاب رسانه و مطبوعات که در ۴ سال گذشته اخبار نمایندگان را پوشش دادند، تشکر می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به سردمداران و هیات حاکمه آمریکا می گویم؛ که علیرغم تلاش های گسترده نمی‌توانید قانون تحریم تسهیلاتی ایران را تفویض کنید. به عنوان نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران از استاندار، شهردار و مردم نجیب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس قدردانی می کنم ضمن آنکه در طول این ۴ سال ۸۸ جلسه مردمی و ۳۳ جلسه شورای اداری برگزار کرده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس قوه قضائیه، تصریح کرد: به آقای رئیسی می گویم فرزند شهید حجت الاسلام صادقی، دکتر محمود صادقی است که پدرشان از شهدای هفتم تیر بودند که ان‌شاءالله در حکم ایشان تجدیدنظر شود و آقای رئیسی جانشین شایسته ای برای شهید بهشتی باشند. اکنون که آقای آملی لاریجانی گفته‌اند شکایتی از آقای صادقی ندارند بهتر است در حکم ایشان تجدیدنظر شود.

کد خبر 513372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha