یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

علی نصیریان گفت: با شیوع بیماری کرونا و پیشنهاداتی که برای در تلویزیون و سینما داشته‌ام فعلا بیکارم.

علی نصیریان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، علی نصیریان درباره آخرین فعالیت‌های خود در بازیگری گفت: هم اکنون با توجه به گذران ایام قرنطینه همچنان در خانه به سر می‌برم و سر هیچ کار خاصی نیستم.   وی ادامه داد: طی سه ماه گذشته و بعد از شیوع بیماری کرونا پیشنهادات زیادی برای بازی در تلویزیون و سینما داشته‌ام اما به دلیل اینکه هنوز بیماری تمام نشده هیچ کدام از این آثار را قبول نکردم و به همین دلیل فعلا بیکارم.  

بازیگر سریال شهرزاد درباره نحوه گذراندن اوقات فراغت جامعه در هنگام قرنطینه خانگی اظهار کرد: در روزهای خانه نشینی، بیشتر وقتم را به مطالعه کتاب پرداختم، اما نمی‌توانم به همه بگویم کتاب بخوانید. شاید برخی کتاب خواندن را دوست نداشته باشند.

بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر افزود: هر فرد می‌تواند در دوران خانه نشینی به دلیل شیوع کرونا کاری که به آن علاقه‌مند است را انجام دهد، برخی کتاب می‌خوانند، برخی فیلم می‌بینند و برخی هم زمان خود را با خانواده‌شان سپری می‌کنند، این دوران بهترین زمان برای رسیدن به فعالیت‌های شخصی است.

بازیگر سریال «برادر جان» با تاکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی بیان کرد: حفظ سلامتی در شرایط فعلی بسیار مهم است پس توصیه می‌کنم که مردم در صورت امکان از خانه خارج نشوند، البته برخی برای امرار معاش از خانه بیرون می‌آیند که طبیعی است اما در همین شرایط هم حفظ اصول بهداشتی و ایمنی ضروری است.     
 

کد خبر 512557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha