مجموعه تلویزیونی «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی پس از پایان پخش سریال «زیرخاکی» از سه‌شنبه ششم خرداد روی آنتن شبکه یک می‌رود.

سریال پرگار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال «پرگار» درباره روابط خانوادگی، تعلیم و تربیت فرزندان تولید و آماده پخش شده است. شبکه یک پس از پخش سه سریال طنز پرمخاطب، برای ایجاد تنوع این بار سراغ سریالی ملودرام با قصه‌ای اجتماعی رفته است. «پرگار» قصه سه خانواده را روایت می‌کند که روزگار سرگذشت آنها را به هم گره زده است.

این مجموعه نمایشی از سه‌شنبه ۶ خرداد هر روز ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود. پنجشنبه نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می‌رود. پیش از این قرار بود مجموعه «پرگار» در اواخر بهمن پخش شود که به دلیل برنامه‌های انتخاباتی شبکه یک، پخش آن به پس از ماه رمضان موکول شد.

مرجانه گلچین، فریبا کوثری، علی عمرانی، بهرنگ علوی، بابک کریمی، فریبا جدیکار، الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، تیما پوررحمانی، زهره نعیمی و... از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه‌حسینی در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شده است.

کد خبر 512812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha