معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار گفت: این سازمان ۳ میلیارد تومان برای ساخت زمین چمن مصنوعی در روستاها و محلات کم‌برخوردار شهرستان‌های چابهار، دشتیاری و کنارک هزینه کرده‌است.

چمن مصنوعی

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمداکبر چاکرزهی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این اقدامات به منظور ایفای نقش مسئوولیت اجتماعی در حوزه ورزش و جوانان است.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار در سیستان و بلوچستان طی سال‌های گذشته نیز برای ایجاد انگیزه و ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش در رده‌های مختلف سنی، اقدامات خوبی انجام داده است.

چاکرزهی گفت: این سازمان برای حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های مختلف اقدام به میزبانی رقابت‌های ورزشی در رده استانی، ملی و بین‌المللی کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار، حمایت، اعزام و برگزاری رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف را با اولویت رشته‌های ورزشی فوتبال ساحلی، فوتسال، کریکت، دوومیدانی، والیبال ساحلی، دوچرخه‌سواری، بازی‌های بومی و محلی، تیراندازی، تنیس روی میز، بدمینتون و ورزش‌های آبی و ساحلی از جمله اقدامات منطقه آزاد چابهار در یکسال گذشته عنوان کرد.

چاکرزهی ادامه داد: علاوه‌بر این بیش از ۲۵ میلیارد تومان نیز برای عمران و آبادانی روستاهای چابهار در زمینه مدرسه‌سازی، طرح‌های ورزشی، کتابخانه و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری توسط این منطقه هزینه شده است.

عضو هیات مدیره منطقه آزاد چابهار، بازسازی مدارس آسیب دیده از سیل، ساخت مجتمع بزرگ آموزشی شبانه روزی پیرسهراب، ساخت زمین‌های چمن مصنوعی روستایی، تکمیل سایت موج‌سواری، ساخت کتابخانه و خانه فرهنگی روستایی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری روستاهای هدف گردشگری، گوشه‌ای از خدمات در حال انجام منطقه آزادچابهار است.

کد خبر 511786

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha