مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

مدیرکل انتقال خون استان همدان گفت: در نخستین شب از شب‌های قدر «نذرخون» به‌خوبی در همدان انجام و ذخایر خونی استان تأمین شد.

انتقال خون

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از افشین محمدی اظهار کرد: با توجه به گذشت نخستین شب از شب‌های مبارک قدر خوشبختانه استقبال خوبی از اهدای خون در همدان انجام گرفت و تمامی ذخایر خونی کامل شد به‌طوری‌که مشکلی در تأمین نیاز استان وجود ندارد.

مدیرکل انتقال خون استان همدان افزود: بااطلاع رسانی‌های انجام‌شده و هماهنگی با اهداکنندگان خوشبختانه فاصله‌گذاری اجتماعی در مرکز انجام گرفت و از ازدحام جمعیت جلوگیری به عمل آمد.

محمدی  تأکید کرد: در حال حاضر تمرکز ما بر روی اهدای پلاسمای بهبودیافتگان کرونایی در استان است چراکه با توجه به تحقیقات انجام‌شده، این روش کم‌خطرترین و مؤثرترین روش در درمان بیماران کرونایی است.

وی ادامه داد: انتظار نمی‌رود که همه بهبودیافتگان شرایط اهدای پلاسما داشته باشند چراکه باید شرایط لازم در وجود فرد موردنظر وجود داشته باشد به‌طوری‌که روز گذشته از چهارنفری که برای اهدای پلاسما مراجعه کرده بودند، فقط یک نفر از شرایط لازم برخوردار بود.

مدیرکل انتقال خون استان همدان تأکید کرد: از بهبودیافتگانی که شرایط لازم برای اهدای پلاسما دارند تقاضا می‌شود تا برای این امر خداپسندانه به مرکز اهدای خون استان همدان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: مرکز اهدای خون همدان کلیه پروتکل‌های بهداشتی برای اهدای خون و پلاسما را رعایت کرده و اهداکنندگان به‌هیچ‌عنوان نباید نگران آلودگی و مشکلات احتمالی باشند.

کد خبر 511334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha