مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
۰ نفر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت: ۵۵۳ کلاس‌ درس نظری به‌شیوه برخط در ایام شیوع کرونا در سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برگزار شده است.

دانشگاه تفرش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل نظری  افزود: تمامی کلاس‌های نظری این مرکز دانشگاهی از هفدهم اسفندماه ۹۸ در سامانه مجازی دانشگاه ارائه شده و ۱۰۰ درصد کلاس‌های نظری دایر بوده است.

 وی ادامه داد: شیوه آموزش مجازی برخط با توجه به شیوع کوید ۱۹ و با هدف همراهی گام به‌گام تحصیلی دانشجویان برای نخستین‌بار در دانشگاه تفرش راه‌اندازی شده است.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش در استان مرکزی ادامه داد:  تمامی دانشجویان این دانشگاه در صورت برخورداری از رایانه یا تلفن هوشمند قادر هستنددر کلاس‌های مجازی شرکت کنند و محتوای درسی از طریق بسته‌های آموزشی همراه با صوت در اختیارشان قرار می‌گیرد.

 نظری اضافه کرد: برای دروس عملی، آزمایشگاهی و تربیت بدنی نیز پس از مهار کرونا و بازگشایی دانشگاه برنامه‌ریزی می‌شود و این درس‌ها به‌صورت حضوری برگزار خواهدشد.

 وی ادامه داد: برای برگزاری امتحانات نیم سال دوم آموزشی این دانشگاته بر اساس ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و با هماهنگی سایر دانشگاه‌های منطقه چهار به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود.

دانشگاه تفرش دارای ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو است که در هشت رشته مشغول به تحصیل هستند.

این مرکز آموزش عالی دارای ۸۵ هیات علمی تمام وقت است.

کد خبر 511152

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha