مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ مهر ۱۳۸۵ - ۰۶:۰۵
۰ نفر

همزمان با آغاز طرح جهادی ۱۳۷ در شمال تهران شهرداری منطقه یک با صدور اطلاعیه‌ای شهروندان را به مشارکت در اجرای این طرح همگانی فراخواند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک در این اطلاعیه آمده است: با شروع طرح جهادی ۱۳۷ که از روز شنبه ۸ مهرماه به مدت ده روز در منطقه یک شهرداری تهران اجرا می شود، شهروندان منطقه می‌توانند با برقراری تماس با شماره های ۱۳۷ و همچنین سامانه ۱۸۸۸ که برای نظارت بیشتر است، مسئولان شهری را از مشکلات محلی خود آگاه سازند تا نیروهای مستقر در محل اقدام به رفع آن کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است طرح جهادی ۱۳۷ به منظور نهادینه  کردن مشارکت‌های مردمی در بخش‌های اجرایی و نظارتی مدیریت شهری انجام می‌شود و حضور گسترده مردم، سهم بسزایی در تحقق اهداف این طرح دارد.

در این اطلاعیه از شهروندان درخواست شده ضمن فراهم  کردن شرایط مناسب برای تردد کامیون‌ها و ماشین‌آلات مورد نیاز خدمات رسانی در روزهای تعیین شده با مشارکت همه جانبه در شست وشو، نظافت و رنگ‌آمیزی در و دیوار منازل، جوی‌ها، انهار، احیای فضای سبز و رسیدگی به نظافت کوچه و خیابان محله خود اقدام نمایند تا در کنار مامورین شهرداری در بهبود وضعیت محیط شهری سهیم باشند.

کد خبر 5110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز