دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۴:۲۴
۰ نفر

اخبار حاشیه ای با شروع جام جهانی هر روز بیشتر می‌شود، حاشیه‌هایی که گاهی از متن مسابقات هم خواندنی‌تر است.

حمایت کلینزمن از جانشین خود
درحالی که جام جهانی هجدهم در ابتدای راه خود قرار دارد، از «یوآخیم لاو» به عنوان جانشین آینده یورگن کلینزمن نام برده می شود. کلینزمن 41 ساله که هنوز تصمیمی درمورد ماندن در سمت سرمربیگری آلمان نگرفته است خود به حمایت از «لاو» پرداخته است.
کلینزمن در این باره گفت: «لاو» مطمئنا می تواند جانشین خوبی برایم باشد. او چشمان تیزبین و توانایی بسیاری دارد و تجربه وی از نظر فنی بسیار بیشتر از من است.
اتهام «بروس آره نا» به داوران
«بروس آره نا» سرمربی تیم ملی آمریکا داوران جام جهانی را متهم کرده است که برخورد ملایم تری با تیم های بزرگ و مدعی قهرمانی دارند. وی این مطلب را در پایان بازی تیمش با ایتالیا اظهار داشت که شاگردانش 9 نفره موفق به متوقف کردن ایتالیا شدند. «خورخه لاریوندا» داور اروگوئه ای در پربرخوردترین بازی دور مقدماتی سه بازیکن از ایتالیا و آمریکا را از بازی اخراج کرد.«آره نا» همچنین گفت: طبیعی است که تیم برتر یک مسابقه از احترام بیشتری نزد داوران برخوردار است و در هیچ ورزشی غیرعادی نیست. یک روز هم تیم آمریکا از این قضاوت جانبدارانه برخوردار خواهد شد.

ادعای دکو

«دکو» هافبک پرتوان تیم ملی پرتغال که با گلش در بازی با ایران راه پیروزی این تیم را هموار کرد، ادعا نمود که پرتغال می تواند هر حریفی را شکست دهد. «دکو» که به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران _ پرتغال شناخته شد، گفت: البته برای شکست دادن هر حریفی باید برنامه داشت. به اعتقاد او همه تیم های حاضر در جام جهانی با هم برابرند و هیچ تیمی برتر از تیم دیگری نیست.
بهانه لیپی

مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا درپی تساوی مأیوس کننده تیمش مقابل آمریکا خستگی را بهانه کرد.جالب آن که ایتالیا پس از برد درخشان مقابل غنا نتوانست تیم ۹نفره آمریکا را مغلوب کند.لیپی اظهار داشت: قطعا ما انتظار نتیجه بهتری داشتیم، اما احساس می کنم همه انرژی تیم صرف غلبه بر غنا شد و تاوان آن را در بازی با آمریکا پرداختیم.
ابراز شرمندگی فیفا

فدراسیون بین المللی فوتبال از فروش بلیت به سه برابر قیمت در یکی از بازیهای تیم ملی انگلیس ابراز شرمندگی کرد. «اسماعیل بهامجی» یکی از 25 عضو کمیته اجرایی فیفا چندی پیش اعتراف کرد، 12 بلیت 100 یورویی مسابقه بازی انگلیس_ ترینیداد را 300 یورو فروخته است.
میلوتینوویچ یک تماشاگر معمولی

«بورا میلوتینوویچ» با همراهی تیم ها در پنج دوره جام جهانی در جام جهانی هجدهم یک تماشاگر معمولی است. میلوتینوویچ می گوید: تماشاگر معمولی بودن برای من بسیار لذت بخش است. وی افزود: تاکنون 8 بازی را از نزدیک دیده ام و به دیدار دوستانم رفته ام که همه آنها برایم لذت خاصی دارد. وی از برزیل به عنوان مدعی جدی قهرمانی نام برد.

 

کد خبر 511

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز