شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: با تکمیل مراحل پایانی بازسازی باغ وثوق‌الدوله، این طرح در خرداد ماه افتتاح می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

باغ وثوق الدوله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عباسی در تشریح آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۱۴ تهران گفت: در کنار اجرای میدانگاه که در موقعیت روگذر امیرکبیر در حال اجرا و تکمیل است، با همکاری سازمان بوستان‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، بازسازی باغ وثوق الدوله نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

شهردار منطقه ۱۴ تهران افزود: پیش‌بینی ما این است که میدانگاه امیرکبیر و باغ وثوق‌الدوله در خرداد ماه تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد که این اقدام می‌تواند باعث افزایش سرانه اجتماعی و فضای سبز منطقه ۱۴ شود.

او در تشریح دیگر اقدام‌های انجام شده و طرح‌های در دست اجرای منطقه ۱۴ تهران، گفت: یکی از مشکلات منطقه ۱۴ کمبود بیمارستان است، به گونه‌ای که منطقه ۱۴ با جمعیت ۵۰۰ هزار نفری تنها دارای بیمارستان‌های ارتش، مردم و چند مرکز درمانگاه خیریه است که پاسخگوی نیاز منطقه نیست.

شهردار منطقه ۱۴ تهران ادامه داد: بیمارستان ارتش، مرکزی نظامی است که کمتر شهروندان عادی از آن استفاده می‌کنند و تنها بیمارستان باقی مانده برای استفاده شهروندان بیمارستان مردم است که مرکزی با قدمتی بالاست که پاسخگوی نیاز مردم نیست.

او تصریح کرد: با توجه به نیاز منطقه به مراکز درمانی و بیمارستان، زمینی در ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۴ تهران شناسایی شد که به دنبال حل مشکلات حقوقی و اسنادی آن هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی کار احداث بیمارستان آغاز شود.

کد خبر 510835
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha