مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو با اعتراف به ۲۲ فقره سرقت خبر داد.  

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.  

سرهنگ نادربیگی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارقان در گروه‌های ۲ و ۳ نفره اقدام به سرقت خودروهای فاقد لوازم بازدارنده در ساعات پایانی شب می‌کنند.  

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در ادامه کارآگاهان با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق به یکی از سارقان شدند و با بررسی سوابق وی مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای است که پس از تحت نظر گرفتن مخفیگاه نامبرده در یک فرصت مناسب متهم در حین تردد با یک خودرو سرقتی دستگیر شد.  

او افزود: متهم که ابتدا به هیچ وجه زیر بار انجام سرقت نمی‌رفت با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به انجام ۲۲ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.  

سرهنگ نادربیگی بیان کرد همدستان متهم با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، گفت: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد متهمان پس از سرقت خودروها با نصب پلاک‌های جعلی، آن‌ها را به استان‌های غربی کشور منتقل و به یک مالخر اموال مسروقه به قیمت نازلی می‌فروختند.  

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است، ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.  

او گفت: شهروندان همواره نکات ایمنی در خصوص نگهداری اموال و وسایل نقلیه خود را رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  

کد خبر 510539

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha