یک زوج هندی از سال ۲۰۱۴ طرحی با عنوان «قدم زدن با کتاب» آغاز کرده‌اند که به گفته خودشان سعی می‌کنند کتاب‌ها را به دورترین و محروم‌ترین روستاهای کشور هند برسانند.

زوج هندی عاشق کتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از youthkiawaaz، در هندوستان بسیاری از روستاها وجود دارند که از کمترین امکانات رفاهی محروم هستند که یکی از این امکانات دسترسی به کتاب است که زوج هندی اهل ایالت کوراتپور سعی می‌کنند این محرومیت را کاهش دهند. «آکشای و ساتابتی» صاحب کتاب فروشی اودیشا در این ایالت سال گذشته توانست موفق‌ترین کتابفروش و انتشارات هندی را کسب کنند.

این زوج هندی از سال ۲۰۱۴ طرحی با عنوان «قدم زدن با کتاب» آغاز کرده‌اند که به گفته خودشان سعی می‌کنند کتاب‌ها را به دورترین و محروم ترین روستاهای کشور هند برسانند. آنها با استفاده از یک دستگاه خودروی ون مجهز به وسایل زندگی معمولاً در سفرهای خود به روستاهای خود مقدار زیادی کتاب نیز همراه خود به روستاها و شهرهای دورافتاده هند می‌برند تا آنها نیز از نعمت کتاب بهره‌مند شوند.

آنطور که این زوج هندی ادعا می‌کنند در سه سال گذشته حدود ۲۰ هزار کیلومتر در کشور هند سفر کرده‌اند و توانستند کتابهای زیادی در سراسر این کشور به فروش برسانند.

کد خبر 510499

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha