یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از وزیر خارجه خواست درباره خسارت پرداخت شده به آثار هنری تخریب شده در حمله به سفارت انگلیس روشنگری کند.

مازنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمد مازنی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آذرماه سال ۱۳۹۱ افراد خودسر سفارت بریتانیا در تهران را تسخیر کردند و چند اثر هنری که جزو اموال دولت انگلیس بود را تخریب کردند.

وی ادامه داد: اخیرا در خبرها آمده که این آثار پس از ترمیم به سفارت بریتانیا در تهران برگشت داده شده و مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار پوند معادل ۲۷ میلیارد تومان هزینه خودسری عوامل خودسر از جیب ملت پرداخت شد.

وی خطاب به ظریف گفت: ضمن احترام به شخصیت و توانمندی شما و قدردانی از تلاش‌های شما در عرصه دیپلماسی و ضمن این‌که ملت ایران خاطره خوشی از انگلیس ندارند انتظارمان این است که در این باره روشنگری کنید. آیا این موضوع صحت دارد؟ اگر صحیح است پاسخ دهید که از چه منطقی برخوردار است.

کد خبر 510082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IT ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    طبق هر قانونی حتی اسلام، بابت خرابی و ضرر و زیان ایجاد شده برای دیگران، باید غرامت داد، کاملا منطقی هست. و آیا کار مردم ما ور ایجاد این تخریب، نمایش فرهنگ و تمدن ایرانی بود؟؟؟