تصویربرداری ادامه فصل دوم مجموعه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی از امروز با رعایت کردن موارد بهداشتی برای در امان ماندن از ویروس کرونا از سر گرفته می‌شود.

احسان علیخانی

به گزارش همشهری آنلاین، احسان علیخانی شامگاه شنبه ۲۰ اردیبهشت در لایو اینستاگرام خود در گفتگویی با علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت، از شرایط جدید ضبط ادامه فصل دوم برنامه «عصر جدید» خبر داد که مرحله مقدماتی آن نوروز ۹۹ از شبکه سه پخش شد. قسمت‌های ابتدایی این مسابقه استعدادیابی در بهمن ضبط شده بود و به دلیل کرونا چند قسمت بدون تماشاگر ضبط و باقی آن متوقف شد.

علیخانی در این گفتگو که به صورت پخش زنده انجام شد خبر داد که از امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ضبط فصل دوم «عصر جدید» را آغاز خواهد کرد. وی اعلام کرد که قرار است ضبط فصل جدید را بدون تماشاگر شروع کند و در هر روز یک قسمت ضبط خواهد شد.

وی در این گفتگو خطاب به وهاب‌زاده به شرایطی که سال گذشته ساخت عصر جدید را متوقف کرد، به تعطیلی برنامه اشاره کرد و گفت: من سال گذشته گفتگویی با آقای وهاب‌زاده داشتم و دقایقی که گذشت احساس خطر کردم و فهمیدم ماجرای شیوع کرونا جدی است و اگر صحبت‌های من و وهاب‌زاده نبود ممکن بود من هم ساخت برنامه را مثل خیلی‌های دیگر ادامه می‌دادم. اما با هماهنگی با شبکه، ضبط را متوقف کردم. مجری «عصر جدید» با اشاره به اینکه هم اکنون برنامه بدون تماشاگر ضبط می‌شود عنوان کرد: من نامه‌ای به ستاد مبارزه با کرونا زدیم و منتظریم ببینیم جواب ستاد چیست و از چه زمانی می‌توان برنامه را با تماشاگر ضبط کرد.

علیخانی در ادامه با نمکی وزیر بهداشت درباره وضعیت ویروس کرونا در کشور، شرایط، تلاش‌های پزشکی و کادر درمان گفتگو کرد و درباره پروتکل‌ها برای ضبط برنامه با حفظ فاصله اجتماعی پرسید. نمکی در پاسخ بیان کرد: در حال حاضر برخی از مساجد در شهرهایی که وضعیت سفید است باز شده است و نماز جمعه در برخی شهرها برگزار می‌شود. درباره برنامه‌هایی مثل دورهمی در تلویزیون هم پروتکل‌ها را تنظیم می‌کنیم.

سپس علیخانی اعلام کرد که ضبط برنامه با رعایت پروتکل بهداشتی صورت گرفته و لوکیشن با همکاری شهرداری، سازمان آتش نشانی و مرکز بهداشت صدا و سیما ضدعفونی شده و قرار است از عید فطر هم پخش برنامه شروع شود.

کد خبر 509981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    7 1
    چرا برنامه مسابقه " برنده باش " با مجری توانمند آن محمد رضا گلریز پخش نمیشود ؟
    • تارا AE ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      6 0
      گلریز ن, محمدرضا گلزار
  • سمانه IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    4 1
    لطفا برنامه پر بيننده برنده باش را پخش نماييد
  • تینا IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    3 2
    من از آقای علیخانی ممنونم کاش در گوگل هم اعلام کنید که میخوان لایو بزارن چون من زیاد تو اینستا نمیرم و لایو رو به صورت کامل پخش کنید در گوگل
  • mitra.mrg IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    راست میگن چرا برنده باش پخش نمیشه برنامه به این خوبی رو چرا ازش حمایت نمیکنید آخه نمیگم عصرجدید قشنگ و پرطرفدار نیست اتفاقا خیلی هم جالبه ولی برنده باش هم به همون اندازه بین مردم محبوبیت داره