پس از وقوع زلزله افراد باید سعی کنند برای دوری از خطرات احتمالی بعد از زمین‌لرزه برخی وسایل اضطراری و مورد نیاز را همراه خود داشته باشند. در این اینفوگرافیک به این کالاها پرداخته شده است.

کیف نجات زلزله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از وقوع زمین‌لرزه افراد باید سعی کنند برای دوری از خطرات بعد از زمین‌لرزه و در مواقع اضطراری برخی وسایل اضطراری و مورد نیاز را همراه خود داشته باشند. در این گزارش نام کالا به همراه قیمت آن را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

کارهایی که باید قبل و بعد از وقوع زلزله انجام دهیم

زلزله تهران به کدام مناطق پایتخت بیشترین آسیب را خواهد زد؟

وسایل مورد نیاز عبارتند از کیف نجات(شامل دارو و وسایل پزشکی است.)، پتوی مسافرتی، ابزار چند منظوره، مواد غذایی(کنسرو ) و آب، شارژر موبایل و پاور بانک، چراغ قوه و رادیو است که قیمت این اقلام را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید: 

  • قیمت پتوی مسافرتی

فشار خون افراد به دلیل استرس و اضطراب در شرایط بحرانی کاهش پیدا می‌کند، لذا استفاده از پتوی مسافرتی می‌تواند از این اتفاق جلوگیری کند. قیمت انواع پتو مسافرتی به شرح زیر است: 

  • قیمت ابزار چندمنظوره

استفاده از ابزار چندمنظوره به دلیل باز کردن درب کنسرو یا برخی کارهای دیگر می‌تواند در بحران زلزله مفید و مهم باشد که قیمت آن  به شرح زیر است: 

  • قیمت مواد غذایی و آب

افراد سعی داشته باشند در مواقع اضطراری از خوراکی‌های کنسروی که احتمال کپک زدن یا خراب شدن آن کم است استفاده کنند که قیمت آن به شرح زیر است: 

  • قیمت پاور بانک

از وسیله‌های اطلاع‌رسانی تلفن همراه است؛ لذا سعی داشته باشیم در کیف نجات خود شارژر و پاور بانک را قرار دهیم تا در شرایطی که پریز برق موجود نیست از این وسیله به عنوان شارژ تلفن همراه استفاده کنیم که قیمت آن به شرح زیر است.

  • قیمت چراغ قوه

از ابراز مهم و کاربردی در کیف یا کوله نجات چراغ قوه است، زیرا می‌تواند مسیر را برای افراد به راحتی شناسایی کند که قیمت انواع آن به شرح زیر است: 

  • قیمت رادیو

رادیو از مهمترین ابزار اطلاع رسانی است که افراد با استفاده از آن می‌توانند به اخبار و مستندات آن گوش دهند. که قیمت آن ب شرح زیر است: 

کد خبر 509354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha