مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: تعداد یک هزار و ۵۰۰ کیسه آرد دولتی احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان کشف وضبط شد.  

احتکار آرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمدی، جمعه ۱۹ اردیبهشت در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهار کرد : بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت پس از بازرسی از انبارهای کالاهای احتکار شده غیر مجاز در شهرستان ری در استان تهران، انبار احتکار آرد دولتی کشف و پلمب کردند.  

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار و۵۰۰ کیسه آرد دولتی احتکار شده غیر مجاز در یکی از انبارهای شهرستان ری که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود، کشف و ضبط شد.  

این مسئول بیان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی مبنی بر اینکه برخی از افراد سودجو آرد یارانه‌ای را از چرخه توزیع خارج می‌کنند و آن را در بازار با قیمت آزاد می‌فروشند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.  

وی تصریح کرد: کالاهای کشف شده در این انبارها برای تعیین ارزش ریالی ضمن تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی و بالاتر برای تعیین ارزش ارجاع شد.  

احمدی تاکید کرد: کالاهای موجود در انبارهایی که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده باشد به‌عنوان قاچاق و احتکار ضبط می‌شود و ثبت نشدن انبار بخش خصوصی و دولتی در سامانه جامع انبارها مصداق احتکار است و با آن برخورد قانونی می‌شود.  

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری عنوان کرد: عزم اداره صمت در مبارزه با کالای قاچاق و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.  

احمدی تاکید کرد: بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌شود.  

این مسئول افزود: اداره صمت شهرستان ری در برای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.  

کد خبر 509279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha