گروه حوادث: مردی که شاهد تیراندازی سرنشینان یک خودرو پراید به رانند یک پژو 206 بود با پلیس تماس گرفت و گفت: سرنشینان دو خودرو با یکدیگر مسابقه تیراندازی گذاشته‌اند.

 شلیک‌های شبانه در شرق تهران

ساعت 4 بامداد پنجم مهرماه فردی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفت و مدعی شد سرنشینان دو خودرو پژو 206 و پراید سفید‌رنگ در اتوبانی واقع در شرق پایتخت با تیراندازی خود باعث وحشت شده‌اند.

وی گفت: به نظر می‌رسد که سرنشینان دو خودرو به سبک فیلمهای خارجی با یکدیگر مسابقه تیراندازی می‌دهند.

پلیس کلانتری نارمک با اطلاع از این موضوع بلافاصله وارد عمل شد. پلیس وقتی به محل حادثه رسید متوجه شد سرنشینان خودرو پراید به سوی خودرو پژو 206 که راننده آن یک زن جوان بود شلیک می‌کنند.

پلیس به هر دو خودرو دستور توقف داد ولی هیچ‌کدام از راننده‌ها به دستور پلیس توجه‌ای نکرده و با سرعت سرسام‌آور به مسیر خود ادامه دادند.

تعقیب و گریز از میدان تیرانداز تا فلکه تهرانپارس ادامه یافت و در نهایت پلیس موفق به متوقف کردن هر دو خودرو شد.

رضا جعفری معاونت دادسرای امور جنایی تهران روز گذشته در توضیح این خبر به همشهری گفت: در بررسی‌های پلیس راننده جوان خودرو پژو 206 به نام اکرم در پاسخ به سئوالات پلیس در مورد این حادثه مدعی شد که راننده خودرو پراید به نام رضا از دوستان قدیمی همسرش بوده ولی به خاطر آن که وی فرد مناسبی نمی‌باشد بارها از وی خواسته تا ارتباط خود با همسر وی را قطع کند اما شب حادثه هنگامیکه همسرش به خانه نیامد او فکر کرده است که شوهرش به خانه مجردی رضا رفته است.

 بنابراین با او تماس گرفته و از او خواسته است تا همسرش را راهی خانه کند. این زن در ادامه افزود: او به من پرخاش کرد، مطمئن بودم همسرم در خانه او به سر می‌برد به همین دلیل به مقابل منزل رضا رفتم و درآنجا با وی درگیر شدم، دو زن که از آشنایان او بودند با مشاهده صحنه درگیری به مقابل خانه آمدند و سه نفری مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند، من برای فرار از دست آنان سوار خودرو پژو 206 شدم ولی آنها رهایم نکرده و هر سه سوار بر خودرو پراید به تعقیبم پرداخته و با اسلحه‌های خود به سویم شلیک کردند که چند تیر به خودرو‌ام اصابت کرد.

جعفری در ادامه افزود: رضا که دارای چند سابقه خرید و فروش مواد مخدر، سرقت و توهین به مقامات مملکتی است به همراه دو زن همدستش و زن جوان به اداره آگاهی انتقال یافتند تا بررسی در خصوص علت اصلی این شلیک‌های شبانه معلوم شود.

کد خبر 5091

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز