سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

پس از گذشت حدود ۱۰ ماه از رسیدگی به پرونده «محمدعلی نجفی» شهردار سابق تهران که به اتهام قتل عمد همسرش «میترا استاد» در زندان به سر می‌برد، چهره وی در زندان دچار تغییراتی شده و پرتر و باطراوت‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. به طوری که توجه رسانه‌ها را جلب کرده است.

محمدعلی نجفی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفتم خرداد سال گذشته بود که خبر قتل میترا استاد به دست همسرش محمدعلی نجفی، شهردار سابق و وزیر آموزش و پرورش اسبق ایران منتشر شد و پس از آن جلسات رسیدگی به دادگاه درباره این قتل برگزار شدند.

در تیرماه سال گذشته جلسات رسیدگی به این پرونده آغاز شد و پس از ۳ دوره برگزاری دادگاه٬ آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده نجفی ۱۴ اردیبهشت در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک برگزار شد.

اما یکی از موضوعاتی که پس از سومین دادگاه رسیدگی به این پرونده، نظر همه را در جلسه اخیر دادگاه به خود جلب کرد، تغییراتی در چهره نجفی بود. پس از گذشت ۱۰ ماه از حضور نجفی در زندان و رسیدگی به پرونده قتل همسرش،  چهره او نسبت به روز اول دادگاه با تغییرات بسیاری روبرو بوده و به طور کلی تغییر چهره وی در ایام بازداشت بسیار مشهود است.

کد خبر 508523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    حالا اگریک آدم معمولی بود؟؟