مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روزهای سه‌شنبه ۱۶ و چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت با عبور امواج ناپایدار ضعیف به‌طور نسبی برای برخی از نقاط این استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

باران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، پیام مساعدی افزود: با فعالیت سامانه در برخی از ساعت‌ها با افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع بارش پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه(۱۸ و ۱۹ اردیبهشت) نیز به سبب وزش بادهای شمال غربی، خلیج‌فارس تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه‌ابری و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: در این مدت برای وزش باد متغیر  به‌طورغالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ و گاهی ۳۶  کیلومتر در ساعت و از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در فراساحل شمالی در هنگام وزش باد گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی‌شده است.

مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۰:۰۳ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۷:۳۰، جزر دریا ساعت ۱۴:۰۱ و مد دوم دریا ساعت ۱۹:۴۹ خواهد بود.

کد خبر 508498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha