سخنگوی قوه قضائیه در خصوص وضعیت پرونده‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان آبخیزداری و نمایندگان مجلس متخلف در حوزه خودرو توضیح داد.

عیسی کلانتری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در بیست و پنجمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده رئیس سازمان آبخیزداری گفت: رسیدگی به این پرونده به اتمام رسیده و برای رئیس سازمان و ۸ نفر دیگر از متهمان کیفرخواست صادر شده و به زودی در دادگاه بررسی می‌شود.

اسماعیلی همچنین در مورد آخرین وضعیت پرونده ۲ نماینده مجلس که تخلفاتی در حوزه خودرو داشتند هم گفت: سعی شده حتی‌الامکان در دوران مسئولیت به این پرونده رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه تعدادی محاکمه شدند افزود: دو نفر پرونده دارند که جلسات دادگاه برگزار شد ولی نقص پرونده داشته و هفته گذشته با رفع نقص پرونده، پرونده مجدد به دادگاه اعاده شده و با نظر دادگاه در روزهای آینده رای مقتضی صادر می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در خصوص پرونده عیسی کلانتری نیز گفت: آقای عیسی کلانتری از قبل پرونده داشته و اغلب در مورد حوزه محیط زیست و تالاب انزلی و فعالیت محیط زیستی در خوزستان، کرمان و اصفهان بوده که اینها موضوعات تخصصی است.

وی ادامه داد: پرونده وی مراحل نهایی کارشناسی را طی کرده و بخشی از پرونده تعیین تکلیف می‌شود ولی مشخص نیست مختومه می‌شود یا به دادگاه ارسال خواهد شد.

کد خبر 508376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهین IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    بیشتر مشکلات آب کشور و خشکسالی و از بین رفتن زمین ها و نابودی مردم ، ساخته همین کلانتری است.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    امیدواریمکه ملاحظات در رسیدگی ها نباشد. اعتماد مردم بیشتر شود.