سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

رسانه های پرتغالی بازگشت کریستیانو رونالدو بعد از ۲ ماه به ایتالیا را تایید کردند.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شب گذشته کریستیانو رونالدو بعد از حدود ۲ ماه دوری از ایتالیا به این کشور بازگشت. ابرستاره پرتغالی که به خاطر شیوع  ویروس کرونا در ایتالیا، به همراه خانواده اش در مادیرا، زادگاهش در پرتغال بسر می برد، شب گذشته با جت شخصی به تورین بازگشت.

این خبر را ابتدا سایت فوتبال ایتالیا منتشر کرد و دیگر رسانه های محلی نیز آن را گزارش کردند.سایت مذکور عنوان کرد رونالدو ۳۵ ساله به مدت ۲ هفته بعد از ورودش در قرنطینه ویژه بسر خواهد برد تا بعد اجازه حضور در تمرینات یوونتوس را پیدا کند.

طبق اطلاعات گزارش شده، قراربود جت شخصی این فوق ستاره حدود ساعت ۲۰ به زمین بنشیند. اما به خاطر یکسری محدودیت ها، ورود وی با تاخیر همراه شد. در پی انتشار این خبر، رسانه های پرتغالی نیز آن را منعکس کرده و تایید کردند.

آبولا، روزنامه ورزشی معتبر این کشور نوشت رونالدو شب گذشته مادیرا را ترک کرده و جت شخصی وی مقارن ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت محلی به تورین وارد شد.

این نشریه نیز از شروع قرنطینه ۱۴ روزه کاپیتان تیم ملی پرتغال در ایتالیا خبر داد و نوشت وی از ۱۳ روز دیگر اجازه پیدا می کند در تمرین یووه شرکت کند.

رکورد، دیگر روزنامه ورزشی معتبر پرتغال هم همین گزارش را برای خوانندگانش درج کرد. این نشریه نوشت هواپیمای شخصی فوق ستاره بیانکونری ساعت ۲۱:۲۰ به زمین نشسته و این بازیکن سفری ۳ ساعته را از مادیرا تا تورین تجربه کرده است.

وی سپس با اسکورت پلیس از فرودگاه خارج شد و به محلی که برای قرنطینه در نظرگرفته شده، انتقال یافت.

این نشریه نوشت جیورجینا، همسر و فرزندانش در این سفر همراه رونالدو هستند و در ۱۴ روز آینده در قرنطینه خواهند بود.

کد خبر 508314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha