مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است و به همین جهت این راهپیمایی امسال برای رعایت موارد بهداشتی به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانورت خودرویی برگزار خواهد شد.

قدس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت الله لطفی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است و به همین جهت این راهپیمایی امسال برای رعایت موارد بهداشتی به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانورت خودرویی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: در طرح پیش‌بینی شده مردم با خودرو و موتورسیکلت با پرچم‌های مقاومت و فلسطین در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و بخش کوچکی هم به صورت حلقه‌های انسانی شرکت خواهند کرد.

این مسئول گفت: مسیر این راهپیمایی پس از تایید نهایی اعلام می‌شود و راهپیمایی روز جهانی قدس باید انعکاس بین المللی داشته باشد و به همین جهت تعطیل پذیر نیست.

وی به ضرورت برپایی راهپیمایی روز قدس امسال اشاره کرد و افزود: به شهادت رساندن سردار سلیمانی و نقش رژیم صهیونیستی در این ترور، رونمایی از معامله قرن و ایجاد رابطه برخی کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی از مهمترین وقایع یک سال گذشته است که باید در راهپیمایی روز قدس به آن پاسخ داده شود.

لطفی شرکت در این راهپیمایی را وظیفه‌ای دینی، انسانی، شرعی و عقلی عنوان کرد و از مردم خواست امسال با شور و نشاط بیشتر در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی به صورت خودرویی در شهرهای با وضعیت قرمز و زرد، راهپیمایی به صورت مجازی با اعلام حضور در فضای مجازی و راهپیمایی به صورت حلقه‌های کوچک انسانی سه گزینه دیگر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه چهارگزینه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: در ۱۳۲ شهر که وضعیت سفید دارند راهپیمایی روز قدس مانند هر سال به صورت فیزیکی برگزار خواهد شد.

کد خبر 508100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha