دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: ارومیه میزبان لیگ کشتی آزاد بزرگسالان باشگاه‌های جهان شد.  

کشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سعید خوشبخت، سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سیزدهمین دوره لیگ کشتی آزاد بزرگسالان باشگاه‌های جهان، آذر ماه ۹۹ به میزبانی ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر برگزار می‌شود.  

وی تصریح کرد: تمامی مسابقات لیگ کشتی باشگاه‌های جهان به غیر از یک دوره که در کشور اوکراین برگزار شد، به میزبانی یکی از شهرهای ایران بوده و آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه برای نخستین مرتبه در تاریخ کشتی، به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شده است.  

سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بستگی به اعلام آمادگی کشورها بستگی دارد اما پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی با چند کشور همسایه بوده و همجواری نیز با برخی کشورها مانند روسیه، ازبکستان و گرجستان دارد، استقبال از این رقابت‌ها بیشتر باشد.  

وی بیان کرد: ارومیه تاکنون میزبان رویدادهای مهم بین‌المللی و جهانی بوده و تجربیات فراوانی در میزبانی دارد و از سوی دیگر امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز را نیز فراهم کرده است.  

خوشبخت اظهار کرد: در رقابت‌های لیگ کشتی آزاد بزرگسالان جهان در شهر ارومیه، یک تیم نیز از آذربایجان‌غربی حضور خواهد داشت و تلاش هیات کشتی استان این است که یک تیم قدرتمند را روانه این مسابقات کند.  

وی تصریح کرد: به زودی«علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی تفاهم‌نامه‌ای به همین منظور امضاء می‌کنند.  

کد خبر 508083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha