دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل گفت: با برقراری مجدد پرواز هواپیمایی آتا از فرودگاه اردبیل با تدابیر و رایزنی مدیر کل فرودگاه‌های استان پروازهای اردبیل افزایش می‌یابد.  

فرودگاه اردبیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیدفخرالدین ‌هاشمی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷ پرواز به‌صورت رفت و برگشت در مسیر تهران - اردبیل و ۲ پرواز در مسیر مشهد توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان برنامه‌ریزی شده که تقریبا ۷۰ درصد آن در مسیر تهران انجام می‌شود به‌طوری‌که پروازهای مشهد بدلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی کنسل هستند.  

وی ادامه داد: با اضافه شدن دو پرواز آتا در مسیر تهران - اردبیل در روزهای شنبه و چهارشنبه این تعداد به ۲۹ و در مجموع به ۵۸ سورتی پرواز در مسیر تهران خواهد رسید.  

به گفته مدیرکل فرودگاهای اردبیل این پروازها با شماره پرواز۵۶۳۲ و۵۶۳۴ روزهای شنبه راس ساعت ۲۰:۳۰ از فرودگاه مهرآباد پرواز و راس ساعت ۲۱:۳۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست و در ساعت۲۲:۳۰ فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک خواهد کرد.  

همچنین در روزهای چهارشنبه با شماره پرواز ۵۶۳۲و۵۶۳۴ راس ساعت ۵:۲۵ دقیقه صبح از فرودگاه مهر آباد پرواز و راس ساعت ۶:۲۵ در فرودگاه اربیل به زمین خواهد نشست و در ساعت ۷:۲۰ فرودگاه اردبیل را به مقصد مهرآباد ترک خواهد کرد.  

کد خبر 508045

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha