دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
۰ نفر

امین زندگانی در برنامه روز گذشته «خرم شهر» از علاقه‌اش به تحصیل در حوزه علمیه و تجربه‌ای که از غسالی دارد، سخن گفت.

امین زندگانی

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از شبکه سلامت سیما نوشت: «خرم شهر» برنامه‌ای گفتگو محور است که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز با دعوت از یک مهمان روایتی متفاوت از زندگی ارائه می‌کند. این برنامه روایتگر قصه آدم‌های متفاوت در جامعه است؛ افرادی که کمتر شناخته شده هستند.

امین زندگانی مهمان اول برنامه روز گذشته ۱۴ اردیبهشت «خرم شهر» بود و مجری از او خواست در خیال پردازی خود به دهه ۷۰ برگردد و مثلاً دبیرستانی است و بین دو راهی قرار می‌گیرید که ادامه تحصیلش در دبیرستان باشد یا به حوزه علمیه برود.

زندگانی گفت: شما علاقه من را به حضور در حوزه علمیه می‌دانستید چون همین اتفاق برایم رخ داده است و همیشه به دنبال شناخت درون خودم هستم، زمانی که دانشگاه رفتم متوجه شدم دانشگاه کشف درونی را که می‌خواستم به من نمی‌دهد. اگر امروز در این دوراهی قرار گرفته بودم حوزه علمیه را قبول می‌کردم.

زندگانی درباره حضور در غسالخانه گفت: با فراخوانی که در سراسر کشور انجام شده بود یک گروه جهادی متشکل از ۱۵۰ نفر طلبه جوان برای غسل و کفن کرونایی ها اعلام آمادگی کردند. آنها حدود ۴۵ تا ۵۰ روز به خانه نرفته‌اند و خانواده خود را ندیدند. این عزیزان در شرایط سخت کار می‌کنند با ۲ ماسک، لباس گان و رطوبت فعالیت می‌کنند که کار سخت و سنگینی است. آن روز من اعلام کردم که ۷ نفر را غسل می‌دهم اما خوشبختانه فقط یک نفر در بخش کرونایی بود که دوستان غسل داده بودند و تا زمانی که من آنجا بودم کسی را نیاوردند.

کد خبر 508040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha