دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
۰ نفر

هتل‌های استان اصفهان با نصف ظرفیت بازگشایی و فعالیت در سال جدید را آغاز کردند.

گردشگری اصفهان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداو سیما، مرکز اصفهان؛ معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: فعالیت هتل‌های استان با نصف ظرفیت و رعایت دستورهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا آغاز شده است.

سید علی صالح درخشان افزود: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، همه هتل‌ها موظف به رعایت دقیق و کامل همه دستورهای بهداشت اعم از ضدعفونی کردن و پذیرش مسافران تا سقف تعیین شده هستند و کارشناسان این اداره‌کل نظارت‌های دوره‌ای و دقیقی بر عملکرد واحدهای اقامتی خواهد داشت.

وی گفت: از بیستم اسفند پارسال بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پذیرش، رزرو و اقامت در همه واحدهای اقامتی اصفهان شامل: هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، میهمانپذیرها ‌و اقامتگاه‌های بومگردی ممنوع شد.

استان اصفهان با هزاران جاذبه طبیعی و بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارای ثبت ملی و جهانی یکی از قطب‌های گردشگری داخلی و خارجی دارای ۱۵۰ هتل، ۴۴۴ اقامتگاه بومگردی، ۷۰ هتل سنتی، ۱۵۰ خانه مسافر و ۲۳۰ مهمانپذیر با حدود ۳۵ هزار تخت است.

کد خبر 507944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha