مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت سامانه جدید بارشی در این استان فعال می‌شود.

باران بوشهر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، پیام مساعدی یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت افزود: با فعالیت این سامانه در برخی از ساعت‌ها با افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز تا فردا در مناطق شمالی و مرکزی استان است.

مساعدی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در ساعت‌هایی از وقت امروز در برخی مناطق جنوبی استان، علاوه بر افزایش ابر احتمال وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی این مدت سرعت وزش باد در برخی از ساعت‌ها در مرکز خلیج‌فارس تا حدودی افزایش خواهد یافت.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تاکمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: در این مدت برای وزش باد متغیر به‌طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ و گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش‌بینی‌شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶: ۳۱، جزر دریا ساعت ۱۱: ۳۵ و مد دوم دریا ساعت ۱۷: ۳۷ خواهد بود.

کد خبر 507706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha