مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نرخ بلیط دو سفره مترو از 200 تومان به 225 تومان با 12 درصد رشد و بلیط ده سفره از 900 تومان به یک هزار تومان با 11 درصد رشد تغییر یافته و از اول خرداد در باجه‌های فروش بلیط مترو اعمال می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران بااشاره به اینکه اواخر سال گذشته شورای اسلامی شهر تهران لایحه بلیط مترو را برای سال 87 تصویب کرد و بعد از طی مراحل قانونی به فرمانداری تهران ارسال کرد گفت: فرمانداری برای ایجاد تغییراتی این لایحه را مجدداً به شورای اسلامی شهر تهران فرستاد که با اعمال تغییرات لازم به تصویب فرمانداری تهران رسید و مقرر شد بلیط تک سفره که سال گذشته از سیستم فروش بلیط مترو حذف شده بود با قیمت 125 تومان بابت هر سفر، مجدداً به شبکه بلیط مترو اضافه شود.

جعفر ربیعی افزود: در نرخ بلیط های مدت دار و اعتباری هیچ گونه افزایش قیمت نخواهیم داشت و با این کار مردم را به استفاده از بلیط های مدت دار و اعتباری تشویق می کنم.

ربیعی گفت: کار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص افزایش قیمت ها و همچنین استفاده از بلیط های مدت دار و اعتباری را با اطلاع رسانی در داخل قطارها، ایستگاههای مترو و همچنین صدا و سیما آغاز کرده ایم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران ادامه داد: برای اجرای این طرح تمام پیش بینی های لازم انجام شده است و برای فروش بلیط تک سفره، مشکل پول خورد نداریم. 

کد خبر 50743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز