یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
۰ نفر

سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا با حضور بازیگرانی نظیر: امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور و... به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

سریال آقازاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سریال، فیلمبرداری سریال «آقازاده» که با گذشت ۹۰ درصد از تصویربرداری با شیوع کرونا در کشور به ناچار متوقف شد، قرار است طی هفته جاری با لحاظ کردن تمهیدات بهداشتی وزارت بهداشت آغاز شود.

اما با سپری شدن همزمان مراحل فنی از جمله تدوین و ساخت موسیقی، قرار است نخستین قسمت «آقازاده» از عید فطر وارد شبکه نمایش خانگی شود. براساس شنیده ها «آقازاده» موضوع ملتهبی دارد و حامد عنقا تهیه کننده سریال چندی قبل در گفتگویی اعلام کرد «آقازاده» را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه‌های مختلف مسائل مختلف اجتماعی به فکر بیندازیم.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ،  امین حیایی به معینی و با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا هستند.

کد خبر 507341

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha