مهدی فرجی که از ابتدای سال ۹۹ با دو سمت ناظر و مشاور پروژه در «پایتخت» و تهیه‌کننده در سریال «نون خ ۲» روی آنتن بود، به سخنان اخیر محسن تنابنده واکنش نشان داد.

سريال پايتخت 6

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مهدی فرجی درباره مواضع تازه تنابنده درباره تغییر نسل مدیران تلویزیون و ربط دادن برخی انتقادها از «پایتخت 6» به بازی‌های قدرت گفت: قبول دارم که بخشی از انتقادها به سریال «پایتخت» منصفانه نبود و باعث شد نکات مثبت و دیدنی این سریال دیده نشود. بخشی از این حواشی هم به خاطر این بود که تنابنده چهره زیادی سیاسی است و شاید بعضی‌ها دلشان می‌خواست اینجا با او تسویه‌حساب کنند. به طور کلی، من از درون شبکه‌های تلویزیون چنین چیزی ندیدم که بخواهند علیه هم تسویه‌حساب کنند.

او درباره رعایت انصاف در اظهار نقد و نظر درباره یک مجموعه ده ساله اظهار کرد: من معتقدم باید منصفانه دید. سریال «پایتخت» بدون اشکال نبود. این سریال ادای دین بود به کسانی که از سوی دزدان دریایی ربوده شده بودند، شرایط بسیار سختی را گذارندند و هیچ جا هیچ اشاره‌ای به این نشد. وقتی بنا را بر تخریب می‌گذاریم  و نمی‌خواهیم هیچ نقطه مثبتی را ببینیم، چطور می‌توانیم موجب دلسردی جماعتی از هنرمندان شویم؟

مدیر پیشین شبکه یک درباره احتمال ادامه یافتن «پایتخت» و تولید فصل هفتم آن هم گفت: حتما ادامه می‌دهند. در فصل پنجم هم «پایتخت» تا قسمت ۱۳ جز این چیزی نبود که در فصل ۶ پخش شد. سفر به ترکیه، شلوارک پوشیدن، رنگ کردن مو، پناهنده شدن و ... وجود داشت اما ۵ قسمت آخر وقتی آن پایان سلحشورانه و در دفاع از یکپارچگی اتفاق افتاد اشکالات قبلی را شست و برد. این در «پایتخت۶» اتفاق نیفتاد چون نیمه‌کاره ماند. ۴، ۵ قسمت آخر بسیاری از این انتقادات را می‌شست ولی شرایط کرونا پیش آمد.

کد خبر 507544

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha