شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

با ادامه پیدا کردن مسیر اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی به دلیل شرایط اجتماعی موجود و پیوستن فیلم «طلا» به این اکران، استقبال از سینمای آنلاین وارد مرحله تازه‌ای شد.

فیلم طلا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، با بررسی آمار تجمیعی فروش بلیت‌های فیلم «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته  در ۲ سرویس وی‌اودی فیلیمو و نماوا، بیش از ۵۰ هزار بلیت در ۲ روز ابتدایی اکران این فیلم به فروش رفته است. «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی فیلمی در ژانر اجتماعی است که از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت به اکران در سینمای آنلاین رسید و با گذشت ۴۸ ساعت از مرز فروش ۵۰ هزار بلیت گذشت. از آنجایی که این فیلم در ۲ سرویس وی‌اودی فیلیمو و نماوا به اکران درآمده و آمار فروش هر ۲ سرویس به صورت مجزا در دسترس است، مجموع ۵۰ هزار بلیت از بررسی و تجمیع میزان فروش در هر ۲ سرویس به دست آمده است.

از طرفی طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر گرفتن حداقل ۲.۵ تماشاگر به ازای یک بلیت، دسترسی ۸ ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم «طلا» در دو سرویس را می‌توان حداقل ۱۲۵ هزار نفر در ۴۸ ساعت ابتدایی برآورد کرد.

پیش‌بینی می‌شود با روند صعودی افزایش تماشا در ۲ روز ابتدایی «طلا» با حضور بازیگرانی چون نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان در این فیلم در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته فیلمی متعلق به بخش خصوصی است که به عنوان دومین فیلم سینمای آنلاین، توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

کد خبر 507251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha