طاهره ایبد از برگزاری مراسم شب هفت مجازی و همچنین غرس ۷ نهال سرو برای سوسن طاقدیس خبر داد.

سوسن طاقدیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، طاهره ایبد  از برگزاری مراسم مجازی به مناسبت هفتمین روز درگذشت سوسن طاقدیس، خبر داد و گفت: متاسفانه به دلیل شرایط قرنطینه نمی‌توانیم مراسم بزرگداشت و یادبودی برای سوسن طاقدیس برگزار کنیم، براین اساس ساعت ۱۶ پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) در واتساپ با حضور تعدادی از نویسندگان و اعضای خانواده این نویسنده گرامی، مراسم شب هفت سوسن طاقدیس را برگزار می‌کنیم.
 
این نویسنده در ادامه از اقدامی ارزشمند برای گرامی‌داشت یاد و خاطره سوسن طاقدیس خبر داد و گفت: از آنجایی که امکان برگزاری یادبود حضوری نبود و همچنین با توجه به اینکه قلم زنده‌یاد طاقدیس خیلی سبز بود و می‌خواستیم پایدار و ماندگار باشد تصمیم گرفتیم به همراه تعدادی از دوستان نزدیک این نویسنده ۷ نهال به مناسبت هفتمین روز درگذشت سوسن طاقدیس در منطقه لواسانات بکاریم.
 
وی در ادامه بیان کرد: ما درخت سرو را انتخاب کردیم چون سرو هم در فرهنگ ما نماد جاودانگی است و هم اینکه سرو از درختانی است که در شهر شیراز زیاد می‌روید و سوسن عزیز هم زاده شیراز بود. به گفته ایبد، این درخت‌ها شناسنامه دارند و عکس آن‌ها با جست‌وجوی نام سوسن طاقدیس در سایت roostagol.ir/هدیه-درخت قابل مشاهده است.
 
مصطفی رحماندوست، رودابه حمزه‌ای، فریبا نباتی، سرور کتبی، مینو کریم‌زاده، شراره وظیفه‌شناس و طاهرا ایبد ۷ نویسنده‌ای هستند که این درخت‌ها را کاشته‌اند.

کد خبر 506738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha