دادگاه عاملان قتل خیابان کاشانی اسلامشهر، ساعت ۹ روز ۲۸ اردیبهشت در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار می‌شود.

قتل موبایل فروش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در پی صدور کیفرخواست و تعیین شعبه پرونده قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر در دادگاه کیفری یک استان تهران، زمان رسیدگی به این پرونده مشخص شد. بر این اساس دادگاه عاملان قتل خیابان کاشانی اسلامشهر، روز ۲۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۹ صبح در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار خواهند شد.

صبح روز جمعه ۸ فروردین امسال ماموران کلانتری ۱۱ امام زاده عقیل(ع) شهرستان اسلامشهر از سرقت در یک موبایل فروشی مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد ۳ سارق که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، با سلاح سرد وارد مغازه موبایل فروشی شدند و با تهدید و درگیر شدن با صاحب مغازه، ضمن به قتل رساندن وی، اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه داخل مغازه کردند.

عاملان قتل موبایل فروش جوان که پس از قتل متواری شده بودند، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یکی از محلات شهر اسلامشهر دستگیر شدند. {جزئیات بیشتر را انجا بخوانید}

روز ۱۱ فروردین دادستان اسلامشهر از صدور کیفرخواست عاملان قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد و گفت: برای متهمان از دادگاه مجازات اشد را تقاضا کرده‌ایم و در صورت تایید در دادگاه، حکم قصاص در ملأعام در خیابانی که جرم به وقوع پیوسته، اجرا خواهد شد.

کد خبر 506494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha