معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: عاملان قتل موبایل فروش اسلامشهری که پس از قتل متواری شده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

بازداشت

به گزارش همشری‌آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی سرپناه" گفت: ساعت ۹ و نیم  جمعه ۸ فروردین ماه، ماموران کلانتری ۱۱ امام‌زاده عقیل(ع) شهرستان اسلامشهر از سرقت در یک موبایل فروشی مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسیهای صورت گرفته مشخص شد، ۳ سارق که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، با سلاح سرد وارد مغازه موبایل فروشی شده و با تهدید و درگیر شدن با صاحب مغازه، ضمن به قتل رساندن وی، اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه داخل مغازه می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

به گزارش ایرنا،  این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، در کمتر از ۲۴ ساعت، ضمن شناسایی عاملان وقوع این جنایت، موفق شدند طی یک عملیات منسجم، آنان را در یکی از محلات شهرستان اسلامشهر دستگیر کنند.

سرهنگ سرپناه با اشاره به اینکه متهمان هیچ گونه سابقه کیفری نداشته اند، افزود: تعداد ۵۳ دستگاه گوشی تلفن همراه و چند عدد هندزفری و یک قبضه سلاح سرد به کار رفته در سرقت، از متهمان کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این‌که متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: با توجه به اپیدمی ناشی از شیوع ویروس کرونا که شرایط منحصر به فردی را برای زندگی اجتماعی رقم زده است، توصیه های بیش از پیش، توجه به اصل پیشگیری وضعی است.

هموطنان گرامی می‌بایست از طریق مدیریت یا مداخله در محیط، فرصت های ارتکاب جرم را به حداقل ممکن برسانند؛ لذا با توجه به اینکه بزهکاران معمولا به دنبال تامین منافع اقتصادی خود هستند، شهروندان باید با اتخاذ تصمیمات عاقلانه در برخورد با شرایط وقوع جرم از سوی مجرمان در حوزه‌های مختلف، مانع از ظهور و بروز جرم شوند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک به وقوع جرم، مراتب را بلافاصله به شماره آشنای ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 496495

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha