چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «درمیان» از توزیع یک‌هزار و ۸۹ بسته مواد غذایی در مرحله نخست رزمایش «کمک مؤمنانه» در این شهرستان خبر داد.

توزیع غذا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین خدادادی روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت افزود: ارزش هر بسته غذایی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است و شامل برنج، گوشت قرمز و سفید، رب، روغن و ماکارونی است.

وی بیان کرد: پیگیر هستیم با همت خیرین، بنیاد برکت، آستان قدس رضوی و صندوق مولود کعبه در مرحله دوم رزمایش و همزمان با تولد امام حسن مجتبی(ع) ۷۰۰ بسته غذایی دیگر بین نیازمندان شهرستان توزیع کنیم.

خدادادی با اشاره به همکاری ۷۶ نفر از بسیجیان شهرستان در رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار داشت: همچنین امروز ۲۰ وام قرض‌الحسنه به مبلغ سه میلیون تومان به کاسبان آسیب‌دیده از کرونا پرداخت کردیم و رایزنی‌ها برای پرداخت ۸۰ وام سه میلیون تومانی دیگر در حال انجام است. ‌

وی با بیان اینکه در مرحله نخست کمک مؤمنانه با رایزنی‌های انجام شده با صاحبان واحدهای صنفی، اجاره‌بهای ۵۰ واحد صنفی به ارزش ۲۵ میلیون تومان بخشیده شد، اظهار داشت: همچنین یکی از خیرین بدهی ۱۲ میلیون تومانی برخی از نیازمندان به سوپرمارکت‌ها و قصابی‌ها را تسویه حساب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان، خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه رزمایش کمک مؤمنانه در ۲ مرحله دیگر در شهرستان اجرا خواهد شد از خیرین درخواست داریم با کمک‌های نقدی خود ما را در اجرای هر چه بهتر این رزمایش یاری کنند.

خدادادی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، ۱۵ هزار عدد ماسک توسط بسیجیان شهرستان تولید و رایگان توزیع شد، همچنین ضدعفونی کردن شهرها و روستاهای شهرستان به صورت مستمر در دست انجام است.

کد خبر 506271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha