سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

عضو کمیته استیناف با بی‌اهمیت خواندن بیانیه باشگاه سپاهان علیه خودش می‌گوید اهمیتی به این‌گونه مسائل نمی‌دهد.

دادرس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از اعلام رأی کمیته استیناف و تائید آرای کمیته انضباطی درخصوص دیدار سپاهان و پرسپولیس جز یک مورد، مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف در حضور خبرنگاران حاضر شد و رأی این کمیته را در اعلام کرد، که درخلال آن صحبت هایی به عمل آورد که به مذاق مسئولان سپاهان خوش نیامد و امروز با انتشار بیانیه‌ای گفتند که از مهدی دادرس حتماً شکایت خواهند کرد.

در همین ارتباط مهدی دادرس گفت: « من اصلاً اهمیتی به این‌گونه مسائل نمی‌دهم و شاید باورتان نشود که حتی این بیانیه را نخواندم. به‌هرحال وقتی در یک محکمه قضایی رأی به ضرر شما اعلام می‌شود بزرگوار باشید و بتوانید تمکین کنید و درعین‌حال به قانون احترام بگذارید.»

وی در ادامه افزود: « درهرصورت این‌گونه واکنش‌ها طبیعی است. آن‌ها در این رأی بازنده اعلام شدند و موضع می‌گیرند اما این موضع‌گیری باید توأم با وجدان باشد. من حتی قصد پاسخگویی هم به آن‌ها ندارم. آدم‌های عاقل زیاد هستند و خودشان می‌دانند چه خبراست.»

دادرس همچنین اظهار داشت: «همان‌طور که گفتم من حتی نگاه به این بیانیه نگاه نکردم و به‌هیچ‌وجه برایم مهم نیست، چون ما بر اساس وجدانمان این آرا را صادر کردیم، اصلاً برفرض من اشتباه می‌کنم، 10 قاضی دیگر به‌غیراز من آنجا حضور داشتند و آیا همه آنها هم  مرتکب اشتباه شدند ؟ دیگر این‌گونه حرف‌ها به نظر من درست نیست.»

عضو کمیته استیناف در پایان خاطرنشان کرد: « من می‌دانم آن‌ها چون جوابی در برابر طرفدارانشان ندارند می‌خواهند به این صورت فرافکنی کنند درحالی‌که اگر خاطرتان باشد بازیکن خودشان همین موضوع را قبول داشت و دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.»

کد خبر 506123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha