سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از آغاز عملیات اجرایی تحویل مسکن فرهنگیان در هفته معلم خبر داد.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، علی اللهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که در ستاد مرکزی بزرگداشت معلم برگزار شد، گفت: آغاز عملیات اجرایی تحویل مسکن فرهنگیان در هفته معلم خواهد بود که طبق توافق‌نامه‌ای که وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی داشت عملیات اجرایی سریع پیش ‌خواهد رفت.

وی افزود: مراسم کلنگ‌زنی اولین فاز از تفاهم‌نامه تامین مسکن فرهنگیان با وزارت راه و شهرسازی را به زودی خواهیم داشت و چهارشنبه ۹ اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ ۱۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن برای فرهنگیان در شهر پرند به زمین می‌خورد.

اللهیار ترکمن همچنین بیان کرد: حقوق فرهنگیان یکسان خواهد شد و دیروز با مساعدت همه اعضای دولت به نتیجه رسیدیم و به زودی احکام آن را صادر خواهیم کرد. یک مقدار شتاب‌زدگی در این زمینه اتفاق افتاد و فضای مجازی به آن دامن زد، اما در همین حین تلاش کردیم کار را با جدیت پیش ببریم؛ به طوری که ظرف چند روز توانستیم مجوز رتبه‌بندی فرهنگیان را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: در جلساتی که با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم درخواست کردیم که یک بار برای همیشه مساله رتبه‌بندی را حل کنیم. پیشنهاد کردیم که همه موارد مربوط به معلمان و فرهنگیان از جمله ارتقا، تنزل و ... باید در قالب یک الگو تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارائه و به یک قانون تبدیل شود. این مساله از طرف آموزش و پرورش مطرح شد و مورد موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفت.

کد خبر 505948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha